Akupunktur til smertedæmpning og afspænding

​Hos Aabenraa Fysioterapi & Træning i Aabenraa nær Haderslev og Sønderborg tilbyder vi akupunktur til for eksempel smertedæmpning og afspænding. ​Akupunktur gives enten som et supplement til anden fysioterapeutisk behandling eller som selvstændig behandling. Der ydes på nuværende tidspunkt ikke tilskud fra den offentlige sygesikring til akupunktur / nålebehandling. Derfor afregnes særskilt for akupunktur/nålebehandling.

​TCM - akupunktur iht traditionel kinesisk medicin

Denne type akupunktur tager ikke kun sigte på at behandle bevægeapparatet. Hele kroppen, og alle symptomer tages med i en holistisk vurdering mhp at genskabe så god balance i kroppens energier som muligt, og på denne måde helbreder, eller afhjælper nogle sygdomme.

Her på klinikken behandles kun patienter, der i forvejen er velundersøgte af deres praktiserende læge eller speciallæge for det problem, de søger hjælp til via TCM akupunktur.

NADA:en recovery model på nålebehandling i ørerne. Oprindeligt til afvænning af misbrugere. I dag også til behandling af stress, dårlig søvnkvalitet osv.

Der ydes ikke tilskud fra sygesikringen til denne form for behandling​

Kontakt os for at høre mere om nålebehandling

​Vi behandler kun patienter, der er velundersøgt af deres praktiserende læge eller speciallæge for deres problem, lidelse eller sygdom.

Du kan kontakte os på telefon​ 74 62 08 22 ​eller på​ aabenraafysioterapi@mail.dk​ for at høre mere om akupunktur eller for at bestille en konsultation på klinikken.

Aabenraa Fysioterapi & Træning I/S        |        Industrivej 10, 6200 Aabenraa      ​  |        Telefon: 74 62 08 22       E-mail: aabenraafysioterapi@mail.dk        |        CVR: 32388876